eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-06 16:33:28
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Papo5murfo"

    > dlatego głupotą ze strony kerofcy była zbawa w pokazywanie prywatnego
    > telefonu, teraz to po sprawie, wrobili kolejnego jelenia i będom mieć za to
    > premie i awans, gdyby normalnie mandatu nie przyjoł i nie dyskutował to
    > mogli by go cmoknąć, no chyba żeby w fotoszopie dorysowali komórkę do
    > zdjęcia, ale raczej smerfy aż tak rozgarnięci nie są:O)

    Moim zdaniem jest wrecz odwrotnie. Bardzo dobrze ze pokazal swoj
    telefon bo ta informacja powinna znalezc sie w notatce. Teraz policjanci
    nie beda mogli twierdzic ze: "My nie jestemy pewni czy sprawca rozmawial
    z tego czy tez z innego telefonu" bo sami w czasie zdazenia stwierdzili ze
    to byl "ten" telefon.
    AM.