eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-07 09:04:57
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: "Charlie" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przede wszystkim pilnuj akt sprawy: po wezwaniu udaj sie do sadu i przejrzyj
    co tam jest - pamietaj: notatka z notesu policji nie jest dowodem w sprawie
    ale warto wystapic o ujawnienie wpisow - czasami policjanci sami sie
    wkopuja.... Ja byle dwukrotnie baaardzo zdziwiony ;-) co nawypisywali
    policjanci i pomoglo mi to w toku sprawy.
    Zloz wniosek o uzyskanie od operatora danych o tym, czy numer, z ktorego
    dzwoniles byl w ruchu (rozne BTS-y) czy stal w miejscu.
    Popros o zeznanie czlowieka, do ktorego dzwoniles i pytales o trase: niech
    zezna czy slyszal, ze prowadziles (odglosy ruchu drogowego), o jakiej
    godzinie byla ta rozmowa. Normalna rzecz, ze dzwoni sie do klienta z
    pytaniem jak do niego trafic przed wyjazdem a nie w trakcie.
    I walcz. Ja jedna sprawe wygralem w I instancji a druga w II. Tez z policja
    i wydumanymi zarzutami.

    Powodzenia, Charlie