eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-09 00:14:15
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message
    news:4d75cc84$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Papo5merfo" <słońce@peru.ru> napisał w wiadomości

    > "Co najwyżej mogli by..."
    > Podwazyć że to nie był ten telefon hehehe.
    > zastanów sie najpierw 100 razy co piszesz, później zastanów sie następne
    > 100 razy, a później... i tak lepiej nie pisz

    Glupio piszesz.
    Kierwoca pokazujac telefon dobrowolnie sie przyznal do czynu.
    A skoro sie przyznal to jest winny.
    Bez dowodu policja moze go cmoknac.
    Problem w tym, ze ludzie chca byc swietsi od papieza i sami sobie klada
    klody pod nogi bo uwazaja sie za sedziow, policjantow i polonistow.
    Wystarczy przy spotkaniu z policja mowic krotko i odpowiadac na pytania a
    nie wychodzic przed konia. Bo jak sie wychodzi przed konia to kon moze
    kopnac.
    Odpowiada sie: nie wiem, nie pamietam, nie jestem pewien.
    I niech teraz policja bez zdjec cos udowodni.

    > Raczej sobie to powinieneś powiedzieć i zamiast do komputera siąść do
    > lekcji i do gruntownego studiowania słownika ortograficznego.

    Natomiast ty postaraj sie na przyszlosc zpytac jak cos nie wiesz nie walic
    glupoty, moze zajmij sie ta orrtografia?