eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-09 00:20:11
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Charlie" <c...@o...pl> wrote in message
    news:il273j$7td$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > przede wszystkim pilnuj akt sprawy: po wezwaniu udaj sie do sadu i
    > przejrzyj co tam jest - pamietaj: notatka z notesu policji nie jest
    > dowodem w sprawie ale warto wystapic o ujawnienie wpisow - czasami
    > policjanci sami sie wkopuja.... Ja byle dwukrotnie baaardzo zdziwiony ;-)
    > co nawypisywali policjanci i pomoglo mi to w toku sprawy.

    On sie sam juz przyznal... pokazujac telefon. byla tam rozmowa z godzina
    zblizona do zdarzenia.
    Dziekuje po sprawie.

    > Zloz wniosek o uzyskanie od operatora danych o tym, czy numer, z ktorego
    > dzwoniles byl w ruchu (rozne BTS-y) czy stal w miejscu.

    A niby jak to operator ma stwierdzic? Jesli nie zmienil nadajnika to moze
    jezdzic w kolko rynku i bedzie wg. operatora w miejscu. Telefon komorkowy to
    nie GPS!
    Ba! Nawet zmiana BTS-u nie oznacza ruchu bo moze byc na granicy 2 BTS-ow i
    byc przelanczanym.
    Poza tym, wyobrazasz sobie ile taka ekspertyza moze kosztowac?

    > Popros o zeznanie czlowieka, do ktorego dzwoniles i pytales o trase: niech
    > zezna czy slyszal, ze prowadziles (odglosy ruchu drogowego), o jakiej
    > godzinie byla ta rozmowa. Normalna rzecz, ze dzwoni sie do klienta z
    > pytaniem jak do niego trafic przed wyjazdem a nie w trakcie.

    U mnie w samochodzie trafiku nie slychac, zwlaszcza jak ma radio wlaczone.
    przy wylaczonym radiu to chyba samochod na sygnale przejezdzajacy obok
    usluszysz.

    > I walcz. Ja jedna sprawe wygralem w I instancji a druga w II. Tez z
    > policja i wydumanymi zarzutami.

    Kazdfa sprawa to inny przypadek, w jego sprawie sam sie juz przyznal, wiec
    ja tez mu radze - zaplac i nie puszczaj sie w koszty.