eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-08 06:28:19
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papo5merfo" <słońce@peru.ru> napisał w wiadomości
    news:il3n5t$c7d$2@news.onet.pl...

> [...]
    > niby co miałby udowodnić policji ktura dobrze wiedziała że on nie gadał
    > ale
    > chce mu wstawić mandat?
    > to że pozwolił semrfom przejrzeć historię połączeń to tylko dał im dowody
    > na
    > to że dzwonił, bo oni sobie zapiszą w notatce dokładny czas połączenia i
    > taki podadzą czas interwencji, kierowca nie ma w takim razie szans na
    > obronę, a gdyby tego nie zrobił to polickja miałą by nie lda problem żeby
    > ten czas połączenia zgadnąć, więc co najwyżej mogli by się sami wkopać:O)

    "Co najwyżej mogli by..."
    Podwazyć że to nie był ten telefon hehehe.
    zastanów sie najpierw 100 razy co piszesz, później zastanów sie następne 100
    razy, a później... i tak lepiej nie pisz

    > oczyfiście tfoja argumentacja jest super bo pinknie piszesz i ładne
    > zawijasy
    > robisz, może sfoje żale językowe opisuj na pl.soc.polonistyka a tutaj było
    > by dobrze żebyś ruszył głową, ok?:O)

    Raczej sobie to powinieneś powiedzieć i zamiast do komputera siąść do lekcji
    i do gruntownego studiowania słownika ortograficznego.