    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa dalszego leczenia
    Date: Fri, 24 Oct 2008 09:05:57 +0200

    > No chwilowo wlasnie do tego sie to sprowadzilo - praktycznie
    > jest to najprostsze, ale nie koniecznie moze to zalatwic problem

    ale byc moze krotkotrwale efekty (z powodu antybiotyku) da leczenie sie na
    niewlasciwa chorobe...
    bo to ze sie zle czujesz moze miec szereg innych powodow, od zwyklej grypy
    po zapelenia stawow czy cos jeszcze innego...

    > OGÓLNIE problem pozostaje i to na 'wysokim szczeblu' powszechna sluzba
    > zdrowia lecząca borelkę tą wspomianą metodą

    powiem inaczej jak cie dziabnie kleszcz to lepiej isc od razu do doktora niz
    liczyc ze cos cie ominie...

    > 'doktora Steera' (czyli nie leczaca jej)

    hmmm a mnie sie wydawalo ze podawali ci leki... czyli leczyli cie co
    najmniej 5 tyg doxy...

    > masakrycznie szkodzi wielu biednym ludziom (powtarzam

    wielu biednym ludziom bardziej szkodzi glupota i zaniedbanie...

    > bo tak jest wszyscy ledwo żywi ludzie na wózkach itd z zaawansowaną
    > boreliozą SĄ zywymi pomnikami zbrodni pseudolekarzy bo boreliozę we
    > wczesnym stadium mozna wyleczyć -

    Tak mozna wyleczyc pod warunkiem ze osoba zglosi sie w odpowiednim czasie...
    Wiele z tych "pomnikow" jest pomnikiem wlasnej "wiedzy" czy zaniedbania.
    Znikomy procent z tych "pomnikow" jest efektem zaniedban lekarzy.
    Jesli nie powiesz lekarzowi ze ukasil cie kleszcz czy ze pojawilo sie cos
    takiego jak rumien (ktory u mnie zniknal po jednym dniu np.)
    to ciezko lekarzowi powiedziec przy objawach typowo grypowych ze to nie
    grypa i z reguly konczy sie na leczeniu grypy.
    Ty miales szczescie (czekales az rok) bo u ciebie choroba nie postepowala
    tak szybko jak potrafi. niektorzy umieraja juz nawet po 3 misiacach a inni
    zyja latami bez zadnych objawow.
    Tak naprawde to ty jestes odpowiedzialny za swoj stan zdrowia.
    Gdyby u ciebie postepowala choroba tak szybko jak u niektorych i zaatakowala
    najwazniejsze narzady, nie siedzialbys przed kompem i nie pisal teraz jak ci
    to zle.
    Wiec zamiast obwiniac wszystkich wokol skup sie na wlasnych zaniedbaniach.
    Od ilu lat trabi sie o tym ze jak kleszcz udziabie to isc na pogotowie czy
    do lekarza?

    W srodowisku lekarskim od dluzszego czasu glosno jest na temat boreliozy jej
    diagnozowania/leczenia.
    Oczywiscie zdarzaja sie lekarze ktorzy myla np Odkleszczowe zapalenie opon
    mozgowych z borelioza (lub twierdza ze to jedno i to samo)
    ale jest ich znikomy procent.

    > ale ich nikt nie sądzi i nie karze
    > tak samo jak grupowicza obok za jego wesołe blablanie i 'dobre rady')

    Ciekawe za co chcesz mnie karac? za to ze zaproponowalem ci skorzystanie z
    innego szpitala zakaznego?
    Ze zaproponowalem ci rozwazenie innych powodow twojego bolu?
    widac ze nie bardzo rozumiesz co czytasz...

    Nadal zycze ci powrotu do zdrowia i wrszcie zacznij trzezwo myslec.
    --
    Steel