  • Data: 2008-10-15 11:32:29
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: suskind <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 13:01, "jfs" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Pytanie - czy lekarz moze odmowic mi dalszego leczenia? Problem jest
    > w tym ze sytuacj sie przedstawia tak jak mowie czyli ze powtorze
    > nie wyleczona do konca borelioza zrobi mi cos zlego. Jakie mam
    > mozliwosci bronic swojego zdrowia? Nie znam sie na prawie
    > na prywatnych lekarzy nie mam raczej pieniedzy.

    Lekarz moze odmowic leczenia ale musi wskazac innego lekarza ktory sie
    podejmie leczenia. Oczywiscie nie dotyczy to stanu zagrozenia zycia .

    > Mysle ze moglbym pewnie poczekac az cos mi sie stanie (strace
    > sluch czy trafie na wozek) i oskarzyc szpital za koszmarny blad
    > w leczeniu ale nie usliecha mi sie to ze zrozumialych
    > powodow (choroba ta niestety jest taka ze nie ma w niej
    > rehabilitacji - uklad nerwowy ktory zwlaszcza niszczy nie
    > bardzo sie regenaruje) Po prawdzie kazdy pacjent wrak
    > z pozna boreliozą jest zywym pomnikiem zbrodniczych
    > nieumiejetnosci i zaniedban lekarzy bo chorobe w mojej
    > fazie mozna jeszcze wyleczyc? Co moge zrobic? Prawo musi
    > mi mz jakos pomoc tylko jak? co moge zrobic?

    Idz do rodzinnego i popros o skierowanie do szpitala zakaznego . Opisz
    wszystkie swoje objawy (przedewszystkim neurologiczne) i opisz
    dotychczasowe leczenie, przedstaw wszystkie dokumentacje na ten temat
    jakie masz. Skoro doksycyklina nie pomogla, to sadze ze trzeba wykonac
    pare dodatkowych badan w tym pewnie badanie plynu mozgowo-rdzeniowego,
    ktore wykonuje sie tylko w trakcie hospitalizacji. Byc moze jest
    rowniez konieczne podanie chemioterapii inna droga niz "per os"
    A byc moze to nie borelioza a inne schorzenie. Tego sie nie dowiesz
    puki Cie dokladnie nie zbadaja.

    Skoro zakaznik Cie zle potraktowal to faktycznie mozna by go
    postraszyc ale najpierw sugerowalbym zadbanie o siebie.

    Powodzenia