eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawaRe: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Date: Tue, 29 Jan 2013 15:13:06 +0100
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <ke8ldm$86e$1@news.vectranet.pl>
    References: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl> <ke8i2r$evf$6@news.task.gda.pl>
    <ke8k5i$7rc$1@news.vectranet.pl> <ke8kjt$nl1$1@news.task.gda.pl>
    <ke8l21$80p$1@news.vectranet.pl> <ke8la5$pg8$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160107172.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.vectranet.pl 1359468790 8398 95.160.107.172 (29 Jan 2013 14:13:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jan 2013 14:13:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <ke8la5$pg8$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714450
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
    >> W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:
    >>
    >>>> Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:
    >>>>
    >>>> "W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
    >>>> firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
    >>>> zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
    >>>> wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
    >>>> skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
    >>>> ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."
    >>>>
    >>>> W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
    >>>> serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.
    >>>>
    >>>> Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...
    >>>
    >>> Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.
    >>>
    >> Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
    >> Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.
    >>
    >> mam tam isc i zrobic im awanture ?
    >
    > Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.
    >

    czy bawic sie w federacje konsumentow ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1