eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna › Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Date: Tue, 25 Feb 2014 21:44:16 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <leivn3$es4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <le8pft$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    <5308b2a7$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1402222144550.2476@quad>
    <leb2pq$g7a$1@node2.news.atman.pl>
    <530c5152$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1393361443 15236 77.252.249.9 (25 Feb 2014 20:50:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Feb 2014 20:50:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
    In-Reply-To: <530c5152$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735603
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-25 09:16, Marcin N pisze:
    > W dniu 2014-02-22 21:54, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >> Swoją szosą na pomiar odcinkowy jest prosty sposób - wjeżdżasz na ten
    >> odcinek pomiarowy i robisz sobie zaraz na jego początku postój
    >> regeneracyjny (zalecany przecież przez wszystkie autorytety).
    >
    > Ale zdajesz sobie sprawę, że te odcinki mają 2-3 km? W porywach 5.
    >
    > Tak ciężko zwolnić? Zwłaszcza, że podobno mają to być naprawdę
    > niebezpieczne odcinki.
    >
    Nie wiem jak wszystkie. Dzisiaj oglądałem odcinek w mojej najbliżej
    okolicy, znany mi dobrze. I z tą tutaj głoszoną teorią ma mało wspólnego:
    - na odcinku (plus minus, bo nie znam co do metra docelowej lokalizacji
    bramownic) jest ograniczenie do 90 (tzn poza-terenem-zabudowanym), potem
    teren zabudowany=50 o długości ~100m, potem znów
    poza-terenem-zabudowanym 90, potem kolejny zabudowany=50, w którym jest
    fragment ograniczenia do 40 (skrzyżowanie i wysepki).
    - odcinek jest raczej zerowo-niebezpieczny, ponieważ prawie stacjonarnie
    okupowany przez straż miejsko-wiejską z fotoradarem na trójnogu/w
    berlingo ORAZ patrol policji z suszarką - bo są tam takie złote miejsca,
    gdzie jest "teren zabudowany o długości dwóch stodół zamkniętego PGR" a
    wcześniej i później - pola, więc przejezdni-nieświadomi nie zwalniają i
    dają zarobić. Potem są puste pola i prosta droga, nie wiem o niczym poza
    jednym wypadkiem (zaśnięcie za kierownicą kierowcy TIRa). A na końcu
    długa miejscowość, z szeroką drogą usianą wysepkami środkowymi
    (przejścia dla pieszych - dużo bezpieczniejsze, więc też wypadków nie
    widać.
    - długość całego odcinka to ledwo 7km

    Zapewne całkiem przypadkiem pomiar odcinkowy stawiany jest na drodze
    będącej jedyną alternatywą dla płatnej A4...


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1