    From: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obuwie
    Date: Mon, 26 May 2003 19:27:29 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@nat.telan.pl

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości
    news:basvgd$2kq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja bez zadnej znajomosci prawa poszedlem do sklepu z paragonem i z butami,
    > powiedzialem i pokazalem co jest nie tak, pani wszystko zapisala i sie
    > zapytala co chce, naprawe czy zwrot kasy i oczywiscie powiedzialem, ze
    chce
    > kase spowrotem, buty te nosilem przez cala zime no i do tego dostalem
    zwrot
    > calej kasy 255 zl. Zyc nie umierac :) tylko, ze tamte buty byly na
    zasadzie
    > rekojmi a teraz chyba sa jakies gwarancje :(

    Ja kupilem buty na lato (klapki). Gdy przymierzalem w sklepie wszystko bylo
    ok jednak jak juz w nich pochodzilem troszke (1 dzien) to wyszlo ze maja
    zgrubienie na tylnum szwie przy podeszwie i bardzo uwiera podczas chodzenia
    w piete (w dwoch klapkach). Kasy oddac nie chceili bo juz noszone, przyjeli
    na 14 dni do rzeczoznawcy. Wymienic raczej nie wymienia bo juz im sie
    pokonczyly w tym rozmiarze. No i czekam sobie to 14 dni....

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko