  • Data: 2003-05-26 21:04:24
    Temat: Re: obuwie
    Od: "AR" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3ED27FF7.1030808@poczta.onet.pl...

    > tam, na Sienkiewicza 3 dla odmiany są rzeczoznawcy i sąd polubowny

    > ul Górskiego, chyba 9
    >
    > KG

    Spróbuję jutro podejśc na górskiego i dowiedzieć się jakie są szanse
    wymiany butów lub odzyskania pieniędzy,
    z pewnościa opiszę przebieg rozmowy.

    Właścicielka sklepu nie chce nawet rozmawiać na temet reklamacji.
    Przekazała swojej pracownicy, aby nie kontaktowała mnie z nią i
    przyjęła stanowisko, ze sklep nie jest niczemu winien i nic nie może
    dla mnie zrobic.

    Sądzę wiec, że o ugodzie nie ma mowy...niestety.

    Spróbuję również napisać bezpośrednio do producenta.

    Pzdr
    Edyta