eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobuwie › Re: obuwie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "AR" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obuwie
    Date: Mon, 26 May 2003 19:14:59 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 63
    Message-ID: <bati0j$iru$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bari9p$96$1@news.onet.pl> <bas3dl$c5g$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr42.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1053969241 19326 80.55.17.42 (26 May 2003 17:14:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 May 2003 17:14:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:147182
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bas3dl$c5g$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:bari9p$96$1@news.onet.pl...
    > > Witam,
    > >
    > > pewnie temat byl juz walkowany ale nie moge sie doszukac watku. Czy
    moze
    > > ktos podeslac jakiegos linka w ktorym dowiem sie co wolno/nie wolno
    > > sprzedawcy w przypadku reklamacji butow.
    > >
    > "wolno" mu przyjąć reklamację pisemną razem z butami i odpowiedzieć
    na nią w
    > ciągu 14 dni, czy ją przyjmuje czy nie.
    > Prak odpowiedzi w tym terminie jest równoznaczne z uznaniem
    reklamacji.
    >
    > Butki mogą pójść do naprawy, wymiany lub zwrot kasy.
    >
    Witam serdecznie,

    mam równiez problem z butami. Dokładnie 1-go maja br kupiłam buty w
    sklepie sportowym w fort wola.
    Założyłam buty 2 razy i już niestety nie nadają się do uzytku z
    powdu....zapachu.

    Od razu podkreślam, że nie mam żadnych problemów ze stopami,
    o czym może świadczyć fakt, że nosze inne buty bez problemu (dłużej niż
    2 razy;-))

    Zaznaczę, że w sklepie na prośbę o skarpetkę odpowiedzino mi, że
    niestety nie ma.

    W dniu 17.05 zaniosłam butki do sklepu w celu reklamacji.
    Właścicielka przyjęła buty z obrzydzeniem i powiedziała, że przekazuje
    sprawę rzeczoznawcy.

    Dzisiaj zadzwoniłam do sklepu i uzyskałam informację od ekspedientki,
    że reklamacja została odrzucona.
    Opinia rzeczoznawcy (przekazana przez telefon): buty w fabryce zostały
    zabezpieczone specjalnym środkiem chemiczny, który wydziela specyficzny
    zapach. po pewnym czasie zapach środka ulatnia się.

    Jak widać na moim przykładzie "środek" czy cokolwiek innego co wywołało
    nieprzyjemny zapach nie ma zamiaru ulotnić się...

    Buty kosztowały 289 pln. Osobiście nie stać mnie na to, aby kupować
    buty za tyle pieniędzy na 2 razy.

    Co mogę dalej zrobić z tym nieszczęsnym fantem.

    Czy sklep nie jest odpowiedzialny za sprzedawany towar?

    Prosze o poradę.

    A co z UOKiK?

    Pozdrawiam,
    Edyta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1