eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia? › Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
  • Data: 2007-06-14 17:47:57
    Temat: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Od: "Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f4e712$g17$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja też byłam przeciwna mundurkom. Na poczatku wyobrażałam sobie , ze
    > rzeczywiście bedzie to mundurek- tzn spodnie-spódnica, jakaś koszula,
    > bluza-marynarka. Bo zrozumiałam , ze ma być to strój który wyeliminuje
    > róznice między uczniami-czyli wszyscy będą chodzić ubrani tak samo.

    Chyba snisz... dzieci zamozniejszych rodzicow beda mialy jedwabny mundurek,
    a newet jesli nie to pod mundurkiem bedzie niezly ciuch (buty tez beda
    rowne???), iPOD, a na lawce niezly piornik i byc moze pioro Mount Blanc za
    2500 zl., ze zlota stalowka, ktora nawet gdy sie zlamie nie bedzie problemu.
    A po szkole po dziecko podjedzie tatus albo kierowca tatusia w Audi A8 4,2
    TDI - czy tego tez nie bedzie widac???