  • Data: 2010-11-19 08:25:45
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4ce5afee$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...

    > I wszyscy byli zadowoleni: i wystawca i ja i US.

    Wiesz, znajomy mi opowiadał, jak to w US w roku 2006 urzędniczka
    powiedziała mu, że w skład podstawy do wyliczenia kwoty VAT od zakupu
    samochodu z Niemiec wchodzi także cło jakie płacił na granicy. Znajomy
    osłupiał i spytał, o jakim cle mówi, skoro samochód przyjechał z Niemiec.
    Urzędniczka odwarczała, że normalne cło, takie jakie się płaci na granicy,
    w końcu między Polską a Niemcami jest granica i spytała czy on się z
    choinki urwał, że pyta o takie podstawy. Dopiero jej koleżanka z drugiego
    stolika widząc konsternację mojego kolegi, popukała ją w ramię i
    powiedziała "Ela, ale my jesteśmy w unii, więc cła się nie płaci". Pani Ela
    chyba z trudem uwierzyła, bo próbowała coś jeszcze wymyślać, bronić się, a
    potem powiedziała, że pokręciło się jej cło z akcyzą. No cóż ...
    Reasumując - wszędzie można spotkać osoby niekompetentne.

    K.