  • Data: 2010-11-19 14:46:57
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2010 15:20, Kotlet pisze:

    > urzeduy naduzywaja ten zwrot przy paragonach

    "Tego zwrotu" - dopełniacz (kogo? czego?).

    A co do meritum, to paragonów dotyczy akurat osobny przepis, nie ten,
    który zacytowałam. Tego powyżej nikt nie nadużywa przy paragonach, bo on
    paragonów nie dotyczy.
    Paragony parę paragrafów niżej, wymienione "z imienia".

    "§ 4. Karze określonej w § 1 podlega także ten, kto wbrew przepisom
    ustawy dokona sprzedaży z pominięciem kasy rejestrującej albo nie wyda
    dokumentu z kasy rejestrującej, stwierdzającego dokonanie sprzedaży."

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813