  • Data: 2010-11-18 21:40:12
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Wymagamy korekt itd, ale jak na etapie tworzenia np ręcznie faktury
    > pomylę się pięć razy,
    > to stawiam parafki i taki jest po prostu oryginał.

    Zakładając, że tak właśnie postąpisz, to w jaki sposób udowodnisz w razie
    kontroli, że robiłeś te poprawki faktycznie na etapie tworzenia faktury, a
    nie np. 10 dni później, po umówieniu się z klientem na zasadzie "pan
    przygotuje tę fakturkę, ja wpadnę i poprawimy, żeby się w korekty nie
    bawić" ;-)

    K.