  • Data: 2010-11-18 22:57:38
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Zakładając, że tak właśnie postąpisz, to w jaki sposób udowodnisz w
    > razie kontroli, że robiłeś te poprawki faktycznie na etapie tworzenia
    > faktury, a nie np. 10 dni później, po umówieniu się z klientem na
    > zasadzie "pan przygotuje tę fakturkę, ja wpadnę i poprawimy, żeby się
    > w korekty nie bawić" ;-)

    Zakładasz, że tak się robi w celu zatwierdzenia zmian po czasie.
    Przecież antydatować można też dokument bez poprawek.
    PrzyszłoCi do głowy udowadniać, że go nie podmieniłeś u klienta?
    Więcej nawet: taki z poprawkami jest bardziej wiarygodny, bo przecież
    widać, że poprawiany więc na pewno taki był od razu.

    Nie dajmy się zwariować. Zatwierdzanie zmian parafką i datą
    w tworzonym dokumencie jest normalną procedurą-nawet nie wiem z czego
    wynika.
    Może to jakieś zwyczajowe prawo, choć moze gdzies zapisane.
    Akurat jestem trochę wyczulony na urzednicze możliwe reakcje,
    ale nie widzę powodu, żeby sie bać takiego sposobu.