  • Data: 2010-11-18 23:05:19
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:

    > Akurat jestem trochę wyczulony na urzednicze możliwe reakcje,
    > ale nie widzę powodu, żeby sie bać takiego sposobu.

    Tak przy okazji przypomniałem sobie, że w dawnych czasach,
    kiedy do zwrotu VAT musiałem dostarczać ksera faktur zakupu
    i czepiano się wtedy ortografii na fakturach miałem w zakupowej fakturze
    błędy w adresie, bo drukowali na jakimś starym sprzęcie bez polskich znaków.
    Załatwiłem za pierwszym razem jakąś korektę, ale następnym razem poprawiali
    ręcznie na wydruku
    i parafowali pieczęciami i datą. I wszyscy byli zadowoleni: i wystawca i ja
    i US.