    From: "Magha" <e...@C...onet.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: o założeniu firmy
    Date: Tue, 6 Nov 2007 12:35:28 +0100

    Oto słowa Prawdy, które zapisał(a) Zygmunt M. Zarzecki:

    > Na początek zacznij od ustawienia daty w kompie.
    >
    > zyga

    Ech... pomocność...

    No więc od Urzędu Pracy można dostać ok 12-13 tys zł. Warunkiem jest
    bycie zarejestrowanym jako bezrobotny i założenie karty "aktywnie
    poszukującego pracy" (mnie nie pytajcie, dlaczego człowiek chcący
    założyć działalność gosp. ma być tak aktywnie zainteresowany pracą
    etatową, to wykracza poza możliwości mojego małego rozumku). Tak czy
    inaczej zarejestrowanym jako bezrobotny trzeba być jakoś długo dość
    (kolejny absurd, państwo zmusza człowieka, żeby był długo bezrobotnym
    zanim da mu kasę na zaprzestanie bycia bezrobotnym i to jeszcze z szansą
    na stworzenie nowych miejsc pracy...).
    Szczegóły znajdziesz na stronie Urzędu Pracy:
    http://www.gupkrakow.pl/index.php?option=com_content
    &task=view&id=126&Itemid=73

    Słyszałam też o tych niemal samych pieniądzach, które można uzyskać z
    Urzędu Miasta, ale nie znam szczegółów.
    Pomocna może być Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego
    http://www.marr.pl/

    A jak jesteś osobą przed 30 rokiem życia, to polecam ofertę
    Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
    http://www.inkubatory.pl/

    Powodzenia
    Magha