  • Data: 2004-05-21 17:57:45
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zeby cos wypisac kanarze, musisz dostac dokumenty, a ja w opisywanym
    wypadku
    > nie dal bym ich, musieli by wzywac policje i sie gesto tlumaczyc

    Jestes idiotą. Wezwałbym policję i to Ty byś się tłumaczył , a ja bym Ci
    wystawił blisko 300 zł mandatu. A jakby się trafiła konkretna ekipa to
    jeszcze bym zeznał ze mnie zbluzgałeś (co pewnie przy takim poziomie
    chamstwa miało miejsce) i oni by Ci dopieprzyli grzywne z art 141 KW. Warto?

    > jasne przekretasie ;) jeszcze oni by zaplacili za nieuzasadnione wezwanie
    > policji, jak policja zobaczyla by skasowane bilety za przejazd :)
    > nierozsmieszaj mnie

    Przez chwile mialem ochote napisac co o takich cwiercinteligentach sadze,
    ale nie bede schodzil do poziomu takiego rynsztoka

    Plonk

    pdr
    Olo