    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o gwarancji
    Date: Thu, 16 Sep 2004 22:12:24 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Marcin Debowski wrote:

    > Wiesz, jakbyś dawał przykłady swojej gwarancji to tez byłbyś gwarantem
    > (jak juz się czepiamy skrótów myślowych). Tak czy inaczej te
    > gwarancje są kształtowane w miarę dowolnie, a że akurat te które
    > znasz są zbiezne warunkami, to nie znaczy że wszystkie są.

    No ale ogolnie wiekszosc posiada podobna strukture, przynajmniej jesli
    chodzi o podobne przedmioty, bo wiadomo ze inaczej wyglada gwarancja na
    samochod a inaczej na komputer czy telewizor.

    > Wprowadzasz w błąd. Nie mówisz że to przykład. Rzucasz konkretne
    > liczby, jak np. te 14 dni do których się kam czepnął. Nie ma
    > uregulowania prawnego mówiącego o 14 dniach w powiązaniu z gwarancją.
    > To jest co najwyżej doświadczenie które wyniosłeś ze swojego serwisu.

    A spotkales sie z gwarancja w ktorej termin ten jest dluzszy niz 14 dni ?
    nigdy nie napisalem ze jest to zwiazane z jakakolwiek podstawa prawna.

    > No sam zakładasz w innym wątku (olimpus, zdjęcia nocne) że
    > przeważające gro nabywców to quasi-idioci, więc skąd tu nagle taka
    > wiara w ich rozsądek? :)

    To nie wiara hehehe :) to poprsot ukoniecznosc a skoro ludzie nie potrafia z
    tej koniecznosci skorzystac to juz nie moja wina :)

    > E, nikt sie nie boi - mało kto cokolwiek czyta, w tym przed
    > podpisaniem.

    Hmm i to jest wlasnie problem :D heheh ludzie w gwarancji potrafia wyczytac
    jedynie date itp :) Reszta to juz niepotrzebny dla nich belkot, szkdoa ze
    tego nei czytaja bo to by im duzo ulatwilo :) w koncu ktos to dla nich
    napisal :) a serwisow door-to-door jest coraz wiecej wiec mysle ze to
    wlasnie przyszlosc reklamowania sprzetu.
    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"