eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoo gwarancji › Re: o gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o gwarancji
    Date: Thu, 16 Sep 2004 02:16:53 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cialv9$k1r$1@news.onet.pl>
    References: <cia9b6$5f2$1@opal.icpnet.pl> <ciabdi$oa2$1@news.onet.pl>
    <ciad29$g0c$1@inews.gazeta.pl> <ciaehj$kdk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1095293737 20539 212.160.136.163 (16 Sep 2004 00:15:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 00:15:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240996
    [ ukryj nagłówki ]

    marik wrote:
    > Powinieneś wyjść ze sklepu z oryginałem protokołu
    > reklamacyjnego oraz wcześniej sporządzonym kserem
    > dokumentu reklamacji. Jeżeli będą chcieli zabrać Ci
    > dowód zakupu towaru (fakture lub paragon) wyjmij
    > ich wcześniej sporządzone xera i zarządaj ich potwierdzenia
    > podpisem i pieczątką sklepu. Mając te 3 dokumenty
    > możesz ostrożnie opuścić sklep.
    > Tu się nie ma z czego śmiać :-/
    >

    Dla sklepu wystarczy wylacznie xero (tak jak dla serwisu). Gwarancja musi
    isc w oryginale oczywiscie i trzeba zadbac by byla dobrze wypelniona (takze
    od strony uzytkownika, podpis jesli wymagany etc.)
    Sprzet nalezy oddac najlepiej w oryginalnym opakowaniu, najlepiej tez w
    komplecie (tak jak w momencie zakupu)
    W razie uszkodzen (rysy, zadrapania tip) sprzetu, serwis nie moze sie
    wypchac brakiem oryginalnego opakowania czyli odpowiedniego zabezpieczenia
    sprzetu podczas teransportu. Oczywiscie jest to ujete takze w gwarancji (na
    95%)
    Podczas sporzadania zlecenia reklamacyjnego nalezy dokladnie opisac sprzet
    od strony techniczno/fizycznej tzn, najlepiej opisac takze jego stan (slady
    uzytkowania, zadrapania, rysy) W razie problemow w przypadku dodatkowych
    zadrapan i innych bajerow, wiadomo co sie oddawalo i w jakim stanie do
    serwisu i wiadomo co sie powinno odebrac.

    > marik

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1