eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoo gwarancjiRe: o gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o gwarancji
    Date: Thu, 16 Sep 2004 02:11:17 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 49
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cialkq$egf$1@news.onet.pl>
    References: <cia9b6$5f2$1@opal.icpnet.pl> <ciabdi$oa2$1@news.onet.pl>
    <ciad29$g0c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1095293402 14863 212.160.136.163 (16 Sep 2004 00:10:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 00:10:02 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240993
    [ ukryj nagłówki ]

    marik wrote:
    >> Tak powinienes dostarczyc sprzet do gwaranta. sprzedawca nie jest
    >> Twoim gwarantem.
    >> Jednak mozesz rowniez pozostawic sprzet u sprzedawcy, jednak traktuj
    >> to jako koniecznosc, popniewaz o wiele lepiej jest oddac go
    >> bezposrednio do autoryzowanego serwisu - szybciej zalatwisz sprawe.
    >
    >
    > NIE!!!. Możesz dostarczyć sprzęt do miejca, z którego
    > odebrałeś sprzęt - czyli do sklepu (580 par. 1 k.c.)

    No przeciez to napisalem :) to jak nie jak tak :)
    "Mozesz" nie oznacza ze musisz. Normalnie zgodnie z gwarancja (a zeby byla
    wazna trzeba postepowac zgodnie z tymi wytycznymi ktore obejmuje) trzeba
    sprzet oddac do gwaranta (czyli do _autoryzowanego_ serwisu - sklep nie jest
    serwisem), tylko w tym przypadku beda obowiazywaly pelne warunki gwarancji.
    Pewnie zastanawiasz sie co mam na mysli mowiac pelne, mianowicie mam na
    mysli terminy rozpatrzenia gwarancji (14dni - jak oddasz do sklepu to moze
    byc wiecej np 21dni ).

    >
    > KONIECZNIE SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - z datą dostarczenia
    > sprzętu i podpisem sprzedawcy oraz pieczątką sklepu. Sporządź
    > xero reklamacji i zatrzymaj je. Wzór protokołu:
    >
    >
    > PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

    <ciach>

    >
    > Dokładny opis niezgodności towaru z umową (czyli opis
    > usterki..............

    No to raczej tutaj lepiej wpisac konkretnie albo usterka (do naprawy
    gwarancyjnej) albo niezgodnosc (dla niezgodnosci)
    A dlaczego ? A dlatego ze potem nie wiadomo z jakiego tytulu oddajesz sprzet
    , czy na gwarancji czy z tytulu niezgodnosci.
    Zawsze trzeba zaznaczyc z jakiego tytulu jest oddany sprzet - albo
    reklamacja gwarancyjna, albo z tytulu neizgodnosci, lub z tytulu rekojmi.

    > marik

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1