  • Data: 2006-06-12 12:54:11
    Temat: Re: nowe sposoby Provident-a
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest takie proste. Nie wystarczy, że napiszesz "firma X nie chce
    > ode
    > mnie pieniędzy" a w depozycie sądowym będą skakać z radości byle byś tylko
    > wpłacił to do nich na konto.

    Czy ja mowilem ze wystarczy? Musi byc jeszcze spelniona jedna z przeslanek,
    np. zwloka wierzyciela, ktora w tym wypadku wystapi, jesli Provident bez
    uzasadnionej przyczyny odmowi przyjecia swiadczenia.

    I to wystarczy, sad w postepowaniu nie bada prawdziwosci twierdzen
    wnioskodawcy - polecam uwadze par. 1 rozp. MS z 24.09.65 o zasadach i trybie
    postępowania w sprawach o złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu
    sądowego.

    Pozdrawiam,
    Michal