    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Date: Sun, 06 Sep 2009 11:12:10 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 06 wrzesień 2009 10:28
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7vrvv$3hc$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Nie chodzi o Inpost tylko generalnie o konkurencję.

    Której nie ma poza szczątkowym Inpostem.
    No i jak konkurencja chce, to niech se swoje skrzynki stawia.
    Poczta se postawiła i wszyscy byli zadowoleni. A teraz przyszła EU, urwała
    nam skrzynki, powiesiła (za naszą kasę) nowe, a nadal z nich korzysta tylko
    PP, bo Inpost to śladowe ilości w kilku miejscach kraju.

    > Nie lubię tych świetlówek, ale nazywanie ich zabójczymi to przesada.
    > Tego się nie je.

    Się nie je, ale jak ci się stłucze albo dziecko stłucze? No i pomyśl co
    będzie jak się to rozpowszechni i nagle po śmietnikach się pojawią góry
    przepalonych. Bo w to, że Naród będzie zanosił do recyclingu, to nie
    wierzę. Sam nie wiem nawet gdzie to by można oddać. Ba! O szkodliwości tego
    słowa Propaganda Unijna nie mówi.

    A rtęć to jedno. A co z miganiem szkodliwym dla oczu i mózgu?
    A co z temperaturą światła (tak wiem, są niby podobne, ale PRAWIE ROBI
    RÓŻNICĘ)? Ta żarówkowa była o wiele zdrowsza.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)