  • Data: 2009-09-06 17:04:24
    Temat: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Której nie ma poza szczątkowym Inpostem.

    I właśnie chodzi o to by stworzyć warunki do rozwoju konkurencji.

    > No i jak konkurencja chce, to niech se swoje skrzynki stawia.
    > Poczta se postawiła i wszyscy byli zadowoleni.

    Skrzynki w większości nie należą do poczty.

    > A teraz przyszła EU, urwała
    > nam skrzynki, powiesiła (za naszą kasę) nowe, a nadal z nich
    > korzysta tylko
    > PP, bo Inpost to śladowe ilości w kilku miejscach kraju.

    Z czasem Inpost się rozwinie i pojawią się inni.
    Warunkiem koniecznym jest likwidacja monopolu PP.

    > Się nie je, ale jak ci się stłucze albo dziecko stłucze?

    W gospodarstwie domowym jest wiele bardziej niebezpiecznych rzeczy.

    > A rtęć to jedno. A co z miganiem szkodliwym dla oczu i mózgu?
    > A co z temperaturą światła (tak wiem, są niby podobne, ale PRAWIE
    > ROBI
    > RÓŻNICĘ)? Ta żarówkowa była o wiele zdrowsza.

    I dlatego jestem za tym żeby był wybór. Zakaz żarówek uważam za
    szkodliwy i głupi.