  • Data: 2009-09-06 15:31:54
    Temat: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 09:19, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A) nie wiem czy są z tak dużym, jak dawne.

    Wybor jest bardzo duzy :) Robi tego kilkadziesiat firm, a jak cos to
    mozna sprowadzic.

    > B) i gdzie se ją powieszę?

    Zamiast obecnych skrzynek?
    Jak mieszkasz w budynku wielorodzinnym to tez przeciez nie jest
    problem - u mnie w wspolnocie wybor skrzynek trwal kilka dni,
    przegladalismy dostepne wzory, rodzaje, kolory i na zabraniu
    zdecydowalismy co kupujemy.
    Zlego slowa o tych skrzynkach nie powiem. Nawet wielkie i grube
    koperty wchodza, a wyjac sie ze srodka nic nie da (no chyba ze ktos
    bedzie przygotowany, jakis drut, kombinerki. Ale palcami nie da
    rady :)

    Pozdrawiam
    Rafal