  • Data: 2006-11-19 16:21:39
    Temat: Re: niezaplacona faktura
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Nie zmienia to faktu, że sąd ( o ile sprawa zostanie tam skierowana), nię
    > będą obchodziły, Twoje przyczyny obiektywne. Co do Twojej (2) - oczywiście,

    Będą. W przypadku np. kiedy osobą, na którą wystawiona jest faktura jest
    sp. z o.o. która splajtowała.

    > istnieją takie wyjątki, ale to jest temat na odrębną dyskusję.

    Heh, wyjątki... Dość regularne te wyjątki.

    > Myślisz, że firmy windykacyjne wymyślaja sobie zadłużenia? LOL. Typowa

    Może jeszcze raz przeczytaj to, co napisałem. Albo poproś kogoś
    umiejącego czytać o przeczytanie i wytłumaczenie.

    > polska mentalność. Ci co nie płacą są w porządku, Ci co się o te pieniadze
    > upominają są be....

    A gdzie ja to napisałem, kłamco parszywy?

    > No właśnie NIC. Jest to moje osobiste zdanie. Dalej nie możesz tego
    > pojąć??????

    A czy ty nie możesz pojąć, że dla rzeczywistości ani nawet dla sądu nie
    mają najmniejszego znaczenia twoje bzdurne "osobiste opinie" o wyłudzeniu?

    > BRAWO!!! Tu przytoczyłeś dokładny opis przeciętnego cwaniaczka unikającego
    > regulowania własnych zobowiązań. Gratuluje!!!! Ja do nich nie należę.

    Czyli windykator (a przynajmniej "windykator" taki, jak ty) to tylko
    taki oszust, który zamiast nie płacić należności wyłudza rzekome
    należności...