  • Data: 2006-11-19 18:53:54
    Temat: Re: niezaplacona faktura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Arapaho [Sun, 19 Nov 2006 01:41:42 +0100]:

    > Myślisz, że firmy windykacyjne wymyślaja sobie zadłużenia?
    > LOL. Typowa polska mentalność.

    Tak, cholerne firmy windykacyjne wymyślają sobie zadłużenia.
    Pierwszym z brzegu przykładem na to jest ściganie mnie przez
    jednych takich palantów od bitych 2 lat za opłatę za rzekomy
    przejazd na gapę autobusem w Zielonej Górze. Nie przeszkadza
    jakoś wcale, że bite 2 miesiące siedziałam wtedy w Szczecinie.

    A jak gnidom mówię żeby przestali mnie do cholery ciężkiej
    nachodzić i skierowali w końcu tą pieprzoną sprawę do sądu
    to jakoś kuźwa nie dociera do tych tępych pał. Takie trudne?
    Nie, nie trudne - tylko wiedzą sukinsyny że w sądzie to oni
    gówno dostaną i liczą że się w końcu wkurwię i dla świętego
    spokoju dam im tą forsę mimo że im się ni cholery nie należy.

    Może i gdzieś normalni windykatorzy jako wymierający gatunek
    też istnieją, nie wiem. Ci z którymi mam do czynienia to są
    ostatnie mendy i IMO powinien być dozwolony prawnie odstrzał
    na miejscu. Jeden wymachiwał mi łapami, drugi próbował udawać
    komornika, trzeci siłą wpierdzielał mi się do domu i "on mi
    zajmie majątek". Jak z wami do cholery gadać, bo już mam
    dość dzwonienia za każdym razem po policję?

    Kira (tak, wkurwiona. tak, znów mi przyleźli.)