  • Data: 2008-05-14 13:58:34
    Temat: Re: nieruchomości, upust 95%, 5 letni okres "ochronny"
    Od: "Ł.S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw sprawdź w umowie czy tam jest mowa o "sprzedaży" czy o "zbyciu"
    > przed upływem 5 lat. Zazwyczaj w tych umowach było "zbycie". A wtedy
    > dziadek darując ci mieszkanie już naruszył warunki tej umowy. I masz
    > całkiem inny problem niż ci się wydawało.

    Spokojnie, darowizna była w styczniu 2005 więc gmian już dawno by mnie
    ścignęła.
    Poza tym wszystko bylo załatwiane przecież przez notariusza i raczej nikt by
    nie dopuścił do takich wpadek.
    Scan punktu 8 umowy sprzedazy ktory chyba wiele wyjasnia:
    http://www.voila.pl/262/50izd/?1

    Nie mniej dziękuje za poruszenie tego wątku i zaserwowanie mi tzw. stanu
    przedzawałowego ;-)

    pozdrawiam

    Łukasz