  • Data: 2008-05-15 07:52:55
    Temat: Re: nieruchomości, upust 95%, 5 letni okres "ochronny"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 May 2008, Ł.S. wrote:

    > Ale co z datą bo to dla mnie kluczowa sprawa. Slyszalem gdzies "opowiesc" ze
    > czasami liczy sie rok kalendarzowy a wiec dopiero1 stycznia 2008 bym mogl
    > sprzedac a nie sierpnia 2007.
    > Chcialbym to poprostu zweryfikowac,

    IMHO - trzeba dokładnie przeczytać umowę.
    Przypadki o których piszesz miewają miejsce np. w niektórych sprawach
    podatkowych, co do których przepisy właśnie tak stanowią - że okres
    mierzy się np. "od konca roku w którym przypadałaby płatność podatku"
    (albo coś podobnego).
    Na ogół jest to ukryte nie tam gdzie się człowiek by spodziewał,
    w umowie też może być zapisane w dziwnym miejscu, ale zawsze kiedy
    takie przypadki widziałem bywało to zapisane wyraźnie.

    pzdr, Gotfryd