  • Data: 2003-02-12 21:48:58
    Temat: Re: niedotrzymanie terminu
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zaba" <z...@z...pl> wrote in message news:b2eeaj$ifm$1@foka.acn.pl...

    > wiec jak widzisz , musze zawalczyc o swoje i o zwrot jednego wpisu ( a jak
    > odpuszcze to mi przepadna oba).

    A na jakiej podstawie przepadna? Czy próbowalas juz odzyskac je? Wedlug mnie
    ( i ust o kosztach sadowych w spr, cywilnych ) :

    Art. 36. 1. Sad z urzedu zwraca stronie:

    1) caly uiszczony wpis od pisma:

    a) zwróconego wskutek braków formalnych,

    b) odrzuconego lub cofnietego, jezeli odrzucenie lub cofniecie nastapilo
    przed wyslaniem odpisu pisma innym stronom, a w braku takich stron - przed
    wyslaniem zawiadomienia o terminie posiedzenia,

    Mi pasuje, a Tobie? Wnies kolejny pozew i popros o zaliczenie poprzednio
    wniesionego wpisu na poczet tego. Wedlug mnie ( disclaimer ) :-)

    Powodzenia

    --

    Depi.