    From: skorumpowany sedzia <o...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Date: Mon, 02 Jan 2006 17:23:07 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]

    Oczywiscie jako byly ubek teraz przemalowany na nezawislego sedziego w
    SO w Lublinie wiesz lepiej.

    A co powiesz na odmowe samooskarzenia? Jakos nie widze podstaw zeby byle
    buc milicyjny mial prawo uniewaznic jedno z fundamentalnych praw.

    > Masz obowiązek w sensie prawnym. Zajrzyj do prawa o ruchu drogowym

    Tak, tak, wiemy, wiemy. Mam obowiazek samooskarzania sie na byle gwizdek
    buca milicyjnego. To miasto nazywa sie Lublin.

    > Obwinionego, nie oskarżonego, a poza tym na tym etapie postępowania nie
    > ma jeszcze ani obwinionego ani oskarżonego, bo to są czynności
    > wyjaśniające.

    nie ma znaczenia na jakim etapie. Nie mam obowiazku mowic bucom _nic_,
    chyba ze poza potwierdzeniem swojego nazwiska.

    > Jakbyś wiedział cokolwiek na temat na który się wypowiadasz, to byś
    > wiedział, że własciciel pojazdu nie odpowiada w takim przypadku za
    > wykroczenie, które popełnił nieustalony kierujący, ale za to, że nie
    > powiedział policjantowi komu powierzył samochód do kierowania. To jest
    > zupełnie inne wykroczenie.

    1. Nie taki byl argument. Argument byl ze jednak odpowiada za kogos.

    2. Nie mam zadnego obowiazku samooskarzania. Nigdy! Bucu lubelskiech sadow.

    > Musisz. Po prostu musisz.

    tak, tak, wiem, wiem. Panstwo prawa. Lublin sie nazywa. :-P

    > użytkownik pojazdu ma obowiązek podać na
    > żądanie komu powierzył pojazd do kierowania we wskazanym czasie i miejscu.

    na drzewo. Tak dostaniesz odpoowiedz. A do tego wniosek
    _administracyjny_ o stwierdzenie niewaznosci magisterki uzyskanej w
    Szczytnie. Dzieci beda cie pokazywac na ulicy palcami :-P

    > Jakim orzecznictwem? To nie common law, w Sąd najwyższy wykroczeniami w
    > zasadzie się nie zajmuje, sądy apelacyjne też nie, więc nie ma żadnego
    > orzecznictwa.

    To nie zadne common law, a interpretacja i to daleko posunieta. Nie
    wierze zeby tego nie walkowali do tej pory. Bo moim zdaniem
    zabezpieczenie dotyczy zabezpieczenia przez uzywaniem pojazdu w calosci
    a nie przed naruszeniem przepisow. Nad tym wlasciciel kontroli nie ma i
    miec nie moze. Ponosi _ryzyko_ cywilne ale nigdy karne.

    > Sięgnij do przepisu o którym dyskutujemy. Wtedy zajarzysz o co chodzi.

    W panstwie prawa jest tez paragraf zabraniajacy krytykowania swietej i
    jedynie poprawnej wiary katolickiej. Gardocki mi swiadkiem. :-P
    Zgadnij, czy jest on zgodny z konstytucja?

    > A tu juz bredzisz. Jak zwykle zresztą.

    Jak kontrole nad kierowca ma wlasciciel oddalony powiedzmy 2 tysiace
    kilometrow? I jezeli nie ma zadnej, to dlaczego niby ma odpowiadac na co
    nie godzil sie z gory?

    Podaj swoje nazwisko, a pomoge ci bucu lubelskich sadow rozslawic twoje
    wypociny w sieci.