  • Data: 2006-01-02 16:54:17
    Temat: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Od: skorumpowany sedzia <o...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. wrote:

    > Niech żyje teoria spisku ;-). Już widzę te tabuny dowcipnisiów zmieniających
    > tablice i paradujących przed fotoradarami :-).
    > Ja wiem że wszystko jest możliwe, ale tutaj roztrząsany jest przypadek jak
    > najbardziej normalny i prawdopodobny. Koleś jechał autem z dwoma innymi i
    > teraz nie ma winnego który prowadził. Na dodatek jeśli był to któryś z jego
    > kolegów to robił to bez zgody właściciela pojazdu. Nie gadaj o możliwości
    > powstania przypadku jednego na 1000, który niby ma dyskwalifikować przepis.

    Mnie nie interesuje czy jest to 1:1000 czy 100 tys. Prawo ma mnie
    chornic a nie penalizowac na wszelki wypadek. Wtedy mowimy o kurestwie
    sadownictwa jaki wystepuje w sadzie okregowym w Lublinie. Dajcie mi
    czlowieka, a Otto juz znajdzie paragraf.

    > Czy uważasz, że jeśli np. lekarstwo, które generalnie ratuje życie, komuś
    > nagle zaszkodzi przez jakiś zbieg okoliczności, to należy je wycofać ze
    > sprzedaży?

    Nie mozna tego porownywac. Poniewaz celem leku jest ratowanie. W
    sadownictwie watpiwosci zaliczamy na rzecz oskarzonego. Nie moze byc
    czegos takiego jak wyroki "na stluczi". Chyba ze w Lublinie.