    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane tankowanie
    Date: Sun, 17 Aug 2008 22:23:33 -0700 (PDT)
    <g81h72$ftd$3@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <48a4842b$1@news.home.net.pl> <g8237o$5r1$1@inews.gazeta.pl>
    <g83nj7$rs4$1@news.dialog.net.pl> <p...@r...org>
    <m...@n...lechistan.com> <g85olr$olg$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@n...lechistan.com> <g86qg9$rjl$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@n...lechistan.com> <g870lc$lp0$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <g8ac5a$e0c$1@inews.gazeta.pl>

    On 18 Sie, 01:27, ">>" <c...@e...pl> wrote:

    > oł rili? to co bys w takim razie powiedzial gdybym tak napisal skoro wg
    > ciebie teraz naginam fakty? a teraz napisz gdzie naginam fakty. jak nie
    > wskazesz to znaczy ze jestes gwalcicielem nieletnich.

    "heh.. moglem tak napisac w pierwszym poscie, moze przynajmniej kilku
    debili
    by nie pisalo wkurwiajacych postow. chociaz pewnie cos by
    wymyslii...."

    Napisalem, ze probujesz naginac fakty. Tak samo, jak sens mojej
    wypowiedzi.

    > gdzie, przyglupie, napisalem ze sie o cos kloce?

    To co tu ciagle robisz?

    > ntg

    Twoja odpowiedz jest tak bez sensu, ze ciezko mi cokolwiek napisac

    > gdzie, przyglupie, napisalem ze czulem sie pokrzywdzony ?

    Powtorze sie: To co tu ciagle robisz? Po co zaczales ten temat? Zeby
    sie pochwalic, jak zalatwiles "ciecia"? Teraz to chyba juz nawet
    pewne, ze po to...

    > o wlasnie. doszedles do sedna.

    Czemu wycinasz czesci moich wypowiedzi? To manipulacja.

    > a ty gwalcisz codziennie ,ale dziewczynki.

    Roznica miedzy naszymi wypowiedziami jest taka, ze ja opisuje w jaki
    sposob sie zachowales, a Ty mnie obrazasz i bezpodstawnie oskarzasz.
    (Na marginesie, to tak jak komus powiedziec "zachowujesz sie jak
    idiota", a dostac w odpowiedzi: "co? jestem idiota?!" - absolutny brak
    zrozumienia wypowiedzi)

    > a sa jakies dowody ze ja w ogole cos tankowalem ? podpowie ci - monitoringu
    > nie ma.

    Owszem - sam opisales te sytuacje, pisales, ze tankowales; "ciec"
    rowniez zeznal, ze tankowales - dwu swiadkow wiec potwierdzilo ten
    fakt. Na to, ze miales 20 zl i chec zaplaty dowodow nie ma.

    > najprawdopodoniej jestes pedofilem

    Czemu wycinasz czesci mojej wypowiedzi, i to te ktore argumentuja co
    napisalem?

    > zgwalciles raz, mogles i wiecej.

    > przyglupie, pokaz mi gdzie zmodyfikowalem moja opowiesc.

    Ciagle cos naciagasz...

    > wiec sa zwyklymi kurwami :-)

    Nie - korzystaja ze swojego prawa. A Ty powinienes sie dostosowac do
    niego, a nie twierdzic, ze ten kto przestrzega prawa i chce, by go
    chronilo przed takimi prymitywami jak Ty, to kurwa.

    > no to jestes pedofilem. ale to juz wiesz. najpierw udowodnij ze ja cos
    > ukradlem, a pozniej udowodnij ze nie jestes pedofilem. to ze jestes
    > przyglupem udowadniac nie musisz.

    Ktorego slowa, ktore napisalem, nie zrozumiales? Gdzie w tym
    fragmencie jest cokolwiek o kradziezy? Ponadto odpowiednio
    uargumentowalem to co napisalem, wiecej nie bede - na pewno nie dla
    takiego prymitywa jak Ty.