  • Data: 2008-08-18 12:52:10
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:

    > Jak to niezamówionego? Podjechał na stację i stanął pod dystrybutorem.
    > Znając pracowników stacji to na pewno nie rzucił się do tankowania jak
    > tygrys i raczej chwilka musiała minąć zanim zaczął tankować (nie musiał
    > czekać na błogosławieństwo kierowcy - Art. 69. KC). No i zatankował tyle

    Bzdura. Tankowanie bez pytania nie jest zgodne z jakimkolwiek zwyczajem.

    > ile standardowo się tankuje. To problem tego niepodpisującego się
    > pacana że nie sprecyzował zakresu usługi (Art. 68. KC) i w dodatku z tego

    "Przyjęcie oferty dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub uzupełnienia jej
    treści poczytuje się za nową ofertę." - co to ma wspólnego?

    > co zrozumiałem odjechał nie płacąc w ogóle.

    Bo sprzedający odmówił przyjęcia zapłaty za zamówiony towar.

    > Zresztą popatrz jak on odpisuje na grupie - wierzysz w to że był ofiarą
    > naciągnięcia na niezamówioną usługę? ;-)

    Odnoszę się do opisanej sytuacji. Jasne, że teoretycznie mógł nawet
    napaść na stację z bronią w ręku ;) ale to temat na inny wątek.