  • Data: 2008-08-18 12:34:25
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 14:24:40 +0200, >> napisał(a):

    > zwykly pospolity pedofilu, nie odpowiedziales i nie odpowiesz bo
    > doskonale wiesz ze nie da sie odpowiedziec na to pytanie.

    Tchórzliwy przestępco, odpowiedź na to pytanie jest prosta jak drut. Ale
    przecież nie będę oczekiwał, iż zrozumie to człeczyna, która wieje ze
    stacji nie zapłaciwszy za paliwo, wykręca się głupim sianem, a następnie
    robi z siebie bałwana -- bluzgając dookoła.

    Dałbym ci plonka, ale szkoda mojego zachodu na twoje dwa zygzaczki,
    anonimie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl