  • Data: 2008-08-17 23:27:36
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: ">>" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mogles tez napisac, ze zaatakowalo Cie ufo, a na tylnym siedzeniu
    >wiozles krwawiaca zone w ciazy, a w bagazniku siedzialo 15
    >uciekinierow z Gruzji, ale to wszystko bylaby nieprawda, a oceniac
    >mozna tylko to co mialo miejsce, a nie to co mogloby miec miejsce.
    >Probujesz naginac fakty tak, zeby ktos Ci przyznal racje. Moze wtedy
    >dostaniesz orgazmu - nie wiem, nie interesuje mnie to.

    oł rili? to co bys w takim razie powiedzial gdybym tak napisal skoro wg
    ciebie teraz naginam fakty? a teraz napisz gdzie naginam fakty. jak nie
    wskazesz to znaczy ze jestes gwalcicielem nieletnich.

    >Z wczesniejszych postow mozna byloby wysnuc teorie, ze tak wlasnie
    >robisz, probujac klocic sie o 46 zlotych, ktore i tak bys wydal.

    gdzie, przyglupie, napisalem ze sie o cos kloce?

    >Powiesz, ze to dla zasady tak piszesz i sie zachowujesz - z innych
    >Twoich wypowiedzi wynika, ze jestes czlowiekiem, ktory nie ma wiele
    >wspolnego z kultura osobista, a co za tym idzie z zasadami zachowania,
    >czyli nie mozesz mowic, ze o jakies zasady Ci chodzi. Chyba tylko te,
    >ktore Tobie sie podobaja.

    ntg

    >Co do samej sprawy - jesli czules sie pokrzywdzony, to powinienes
    >poczekac na policje i to wyjasnic.

    gdzie, przyglupie, napisalem ze czulem sie pokrzywdzony ?

    > Oni na pewno by powiedzieli, ze nei
    >musisz placic za niezamowiony towar i by nie bylo klopotu.

    o wlasnie. doszedles do sedna.

    >Ale nie
    >poczekales i zachowales sie jak zlodziej.

    a ty gwalcisz codziennie ,ale dziewczynki.

    >Nie ma zadnych dowodow na
    >to, ze miales 20 zl i chec zaplaty tych jedynie 20 zl.

    a sa jakies dowody ze ja w ogole cos tankowalem ? podpowie ci - monitoringu
    nie ma.

    >najprawdopodobniej sklamales w zeznaniach na Policji nie mowiac o tym,
    >ze wyzywales; najprawdopodobniej sklamales tutaj piszac, ze tak nie
    >bylo.

    najprawdopodoniej jestes pedofilem

    > Jesli sklamales raz, mogles i wiecej.

    zgwalciles raz, mogles i wiecej.

    >Szczegolnie, ze ciagle
    >dokladasz i modyfikujesz swoja opowiesc w taki sposob, by wyszlo na
    >Twoje.

    przyglupie, pokaz mi gdzie zmodyfikowalem moja opowiesc.

    >Co do wyzwisk natomiast - moze Ty nie leciesz na Policje jak ktos Cie
    >zwyzywa, ale niektorzy (takze bywalcy tej grupy) moga tak zrobic, bo
    >maja do tego prawo.

    wiec sa zwyklymi kurwami :-)

    > Wiec jesli Twoja kultura osobista (przy zalozeniu,
    >ze kazdy czlowiek jakas ma - tylko niektorzy na niskim poziomie) nie
    >hamuje Twojego cietego jezyka, to niech zrobia to przepisy, ktore to
    >lamiesz, bezpodstawnie wyzywajac chocby od pedofilow. Oskarzenia co do
    >tego, ze jestes kombinatorem sam natomiast uprawdopodobniles, swoimi
    >wypowiedziami, i na podstawie tych wypowiedzi mozna tak o Tobie mowic
    >z wysokim prawdopodobienstwem.

    no to jestes pedofilem. ale to juz wiesz. najpierw udowodnij ze ja cos
    ukradlem, a pozniej udowodnij ze nie jestes pedofilem. to ze jestes
    przyglupem udowadniac nie musisz.