    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Tue, 30 Jun 2009 22:47:36 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 22:54:26 +0200, pawelj napisał(a):

    > Ja sie uczyłem parkować na placu 14 lat temu.
    [...]
    > Wcale nie uważam, że gorzej mi to wychodzi bo się uczyłem tylko na placu.

    Gdyby Ci gorzej wychodziło 14 lat po nauce parkowania to raczej przyczyny
    należałoby szukać gdzie indziej niż w miejscu nauki ;)

    > Ani po tych 11 latach ani na początku nie było z tym problemu.
    > L-ki zdecydowanie bardziej powinny więcej uczyć się na placach.

    Nauka parkowania na placach jest g* warta. Jeszcze gdyby zamiast pachołków
    były makiety samochodów można by się kłócić o sensowność...
    Ktoś nauczony parkować wśród pachołków będzie miał większe problemy na
    początku samodzielnej jazdy niż taki który uczył się parkować w
    rzeczywistych warunkach.
    Przede wszystkim nie rozumiem czemu właściciele samochodów tak panikują na
    widok samochodu z kursantem i _instruktorem_...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944