  • Data: 2009-06-30 11:33:00
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Jun 2009 21:40:43 +0200, Bear napisał(a):

    > mam problem następujący. Regularnie, średnio raz w tygodniu przy mojej tzw.
    > posesji (domek jednorodzinny) trenuje "nauka jazdy", a dokładnie pan
    > instruktor uczy swoich podopiecznych manewrów typu zawracanie, koperta,
    > cofanie itd, przyjmując za punkt odniesienia mój samochód zaparkowany przed
    > domem, a stojący na ulicy. Już dwa razy zwróciłem mu uwagę, żeby nie
    > "trenował" przy moim samochodzie, bo zwyczajnie obawiam się, że któryś z
    > jego uczniów stuknie w końcu moje auto.

    Wiesz co, niedawno robiłem kurs i parkowaliśmy na mieście.
    Najpierw na placu jakieś testy itd, zapoznanie z samochodem, parę razy na
    miasto i potem po paru godz. parkowanie.

    Instruktorzy bardzo pilnowali żebym innym pojazdom nie zrobił krzywdy, na
    początku szło ciężko, potem lepiej, teraz po kursie nie boję się parkować i
    choć nie robię tego jeszcze gładko i równo, to nie niszczę innych pojazdów.
    Nie wiem jakby wyglądały moje umiejętności w tym zakresie gdybym trenował
    tylko na placu...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net