  • Data: 2009-06-30 20:54:26
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Instruktorzy bardzo pilnowali żebym innym pojazdom nie zrobił krzywdy, na
    > początku szło ciężko, potem lepiej, teraz po kursie nie boję się parkować
    > choć nie robię tego jeszcze gładko i równo, to nie niszczę innych
    > pojazdów.
    > Nie wiem jakby wyglądały moje umiejętności w tym zakresie gdybym trenował
    > tylko na placu...
    A czym się różni nauka parkowania na placu od parkowania na parkingu?

    Ja sie uczyłem parkować na placu 14 lat temu.
    Od 11 lat codziennie po kilka razy parkuję na różnych parkingach.
    Nigdy nikogo nie stuknąłem.
    Wcale nie uważam, że gorzej mi to wychodzi bo się uczyłem tylko na placu.
    Ani po tych 11 latach ani na początku nie było z tym problemu.
    L-ki zdecydowanie bardziej powinny więcej uczyć się na placach.

    --
    PawełJ