    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Mon, 13 Oct 2008 08:43:50 +0200

    On Sat, 11 Oct 2008, Tristan wrote:

    > (autor Piotr
    >
    > No... Nigdy w życiu nie naprawiałem jeszcze kompa.

    A bo to nie 100% kompów się psuje w okresie nadawania się do użytkowania.

    > Zresztą w takim zintegrowanym co możesz naprawić?

    Mmmm... piszesz o stacjonarnym?
    A choćby kondensatory przelutować jak spuchną :P
    Albo całą płytę główną wymienić.
    Do stacjonarnego (poza modelami "mini" rzecz jasna) wtykasz pierwszą
    lepszą, która mniej więcej spełnia specyfikację reszty elementów,
    czyli typu gniazda i z rzadka klasy modelu procesora, rodzaju pamięci,
    typu złącza karty grafiki, w rzadkich przypadkach - złącz zasilacza.
    Raptem kilka ograniczeń do policzenia na palcach jednej ręki.
    Jakoś tak nie podejrzewam żeby do laptopa dało się wetknąć pierwszą
    lepszą płytę z allegro kupioną na zasadzie "nieważne czy to ECS,
    ASUS czy Epox" (do starego kompa nikt nie będzie dobierał płyty
    pod hiperwymagania). A do lapka wybór z reguły jest bardzo duży,
    cały jeden model (płyty) :P, trudny do kupienia.

    pzdr, Gotfryd