  • Data: 2008-10-11 18:42:20
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gcqpui$10i$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > Ponieważ szkoda mi czasu na dalsze pisanie to kończę pisanie w tym wątku.
    > Tristanowi i Piotrowi życzę powodzenia w walce o swoje.
    > Jotte-mu życzę żeby dorósł do prowadzenia rozmów.
    > Bo bycie nauczycielem nie robi z nikogo najmądrzejszego na świecie. Może
    > twoj uczniowie w zerówce czują respekt przed słowami "zamilcz" czy
    > "bredzisz" ale jak się w tym wątku okazało inni nie bardzo.
    Ponieważ nie szkoda mi czasu na pisanie w tym wątku będę pisał dalej jeśli
    przyjdzie mi ochota.
    Tobie jajko porad udzialał nie będę bo nie mam do tego żadnego powodu,
    niczego tu sobą mądrego nie zaprezentowałeś, żadną wiedzą fachową się nie
    wykazałeś (w ogóle wręcz przeciwnie) ale to twoja sprawa, mnie tam nic do
    tego.
    Zasadą newsów jest powszechna dostępność, także dla bałwanów, jest to ich
    największą wadą i największą zaletą.
    Niemniej doceniam decyzję o zaprzestaniu pisania w tym wątku, jest ona
    bardzo celna. Zalecam poszerzenie jej o wszystkie inne obecne i przyszłe
    wątki.

    --
    Jotte