    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 19:22:43 +0200

    news:gcq0cp$5c0$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
    pawelj napisal:
    > Weźmy jeszcze pod uwagę że na te 2400 brutto nauczyciel musi się
    > wysilać przez 18 godzin w tygodniu.
    ^^^^^^^^^

    Ehm, zastanawiam sie, kiedy wreszcie ta brednia, pokutujaca
    jak Protokoly Medrcow Syjonu, przestanie wreszcie istniec.
    Może wtedy jak nauczyciele zaczną mówić ile faktycznie pracują?
    Bo jak na razie piotr w tym wątku jako jedyny wyliczył że praca zajmuje mu
    ok 30 godz.

    do dzis. Szczegolnie tych, ktorzy w szkolnictwie NIGDY nie pracowali.
    Bo nie pracowales w nim, nie myle sie chyba?
    Ciężko na to jednoznacznie odpowiedzieć. Pewne jest że nigdy nie byłem
    zatrudniony na podstawie KN.

    Jezeli masz problemy z percepcja powyzszego to moze przytocze
    ci sredni chronometraz robotnika w przedsiebiorstwie, z ktorym
    wspolpracuje: z 8 nominalnych godzin efektywnie jest konsumowane
    na prace 4..5. Czy to oznacza, ze robotnik pracuje w dniu tylko
    te 4..5 godzin? I tylko za tyle nalezy mu placic?
    Nie. To oznacza że on dostaje pensję za spędzenie 8 godzin w pracy
    Podczas gdy nauczyciel spędza tego czasu znacznie mniej i żaden nie potrafi
    dość sensownie udowodnić że jest inaczej.

    Radze powstrzymac sie od bezmyslnego powtarzania propagandowych
    sloganow wciskanych przez nieistniejacy juz dzial propagandy KC.
    Zabrzmiało to conajmniej jak groźba.

    równiez pozdrawiam
    --
    Pawełj