    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Thu, 09 Oct 2008 21:26:36 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 październik 2008 20:44
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcljhe$i06$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ja nie mówię że jest lekko na dwa etaty ale jak ktoś to pociągnie

    No ale kto pociągnie? Wyłącznie przestępca. Zacznijmy od tego, że w wielu
    gminach jest limit bodajże 28... Niektórzy to obchodzą pracując w różnych
    gminach, ale wtedy dochodzą dojazdy. W każdym razie, nawet jak się nabierze
    tyle godzin, to ich wyrobienie jest niemożliwe i TRZEBA oszukiwać.

    > to ma
    > ponad 4 tys brutto.

    Może dyplomowany... A to oznacza 10 lat stażu wcześniej. Więc po 10 latach,
    masz już tę 40 na karku. Tylko za młodych lat trzeba kupić mieszkanie,
    samochód, dzieci wychować. A wtedy masz pensje rzędu 800zł na rękę.

    > Pracownik administracji szkolnej czy choćby
    > sprzątaczka nie ma szans na dwa etaty.

    No księgowe notorycznie pracują na dwa. Na palcach można policzyć księgowe
    jednoetatowe, przynajmniej u nas w rejonie. Wiem, bo obsługuję szkoły.

    A co do sprzątaczki: no cóż, jednakowoż prestiż i poziom sprzątaczki to inna
    chyba rzecz. Nie mów, że fakt iż nauczyciel zarabia więcej od sprzątaczki
    jest jakimś powodem do radowania się i że równość tych pensji byłaby
    właściwa...

    > Ja też jestem informatykiem i też na zarobki nie narzekam. Tyle że urlopu
    > prawie wcale nie mam

    No właśnie.. O tym mówię. Dlatego zostałem w szkole, choć miałem propozycję
    przejścia do szpitala na szpitalnego informatyka. Kasy 1000zł więcej, nic
    robić nie trzeba, ale jakoś tych wakacji mi było żal i tego klimatu szkoły.

    > O toto

    Zastanawiam się, kto daje im mandat wypowiadania się w imieniu
    nauczycieli...

    --
    Tristan