  • Data: 2008-01-02 20:03:30
    Temat: Re: naruszenie podstawowych obowiązków wobec pracownika
    Od: Ewelina <e...@n...wysylaj.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

    lux pisze:
    > ======
    > dopuki pracujesz :)

    > =====
    > ale o co chodzi. Rozwiązujesz kiedy chcesz.

    Niestety wygląda, że nie ma tak pięknie

    art. 55. § 2. Oświadczenie pracownika o rozwiązaniu umowy o pracę bez
    wypowiedzenia powinno nastąpić na piśmie, z podaniem przyczyny
    uzasadniającej rozwiązanie umowy. Przepis art. 52 § 2 stosuje się
    odpowiednio.

    art. 52 § 2. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy
    pracownika nie może nastąpić po upływie 1 miesiąca od uzyskania przez
    pracodawcę wiadomości o okoliczności uzasadniającej rozwiązanie umowy.

    Ewelina