  • Data: 2008-01-03 07:18:54
    Temat: Re: naruszenie podstawowych obowiązków wobec pracownika
    Od: Ewelina <e...@n...wysylaj.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Jednorazowe i niewielkie opóźnienie w wypłacie części czy całości
    > wynagrodzenia jest z pewnością naruszeniem podstawowych obowiązków wobec
    > pracownika, jednak nie każde naruszenie obowiązków podstawowych jest
    > naruszeniem ciężkim.
    Wynagrodzenie zawsze jest wypłacane z min 2-3 dniowym opóźnieniem z
    powodu "zapomniałem" itp. Czyli pewnie jest to ciężkie naruszenie?

    > Nie spieszyłbym się tak od razu z rozwiazywaniem bez wypowiedzenia po
    > małym opóźnieniu.
    Na razie tylko rozeznaję sytuacje, aby wiedzieć co można zrobić, gdy
    zajdzie taka konieczność.

    > Raczej wezwać pracodawcę na piśmie do wywiązania się
    > ze zobowiązań płacowych; będzie w razie czego dowód w przyszłości, że to
    > kolejny raz.
    Dowód naruszeń już jest w postaci wyciągu z mojego konta, tam jest
    termin wpływu wypłaty.

    Ewelina