  • Data: 2004-03-08 06:08:40
    Temat: Re: naruszenie dóbr osobistych na stronie www (długie)
    Od: "b3lf3r" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzięki za radę....

    > Prawa autorskie ma dowcipniś, więc ich naruszyć nie mógł.

    Jak zaznaczyłem na wstępie jako nauczyciel mam prawo do ochrony
    intelektualnej mojej pracy, więc jakiekolwiek nagrania audio-wizualne i
    fotografowanie mojej pracy dydaktycznej bez mojej wiedzy i zgody jest
    naruszeniem praw moich autorskich.

    Dowcipniś ma oczywiście prawa autorskie do zdjęcia ale wykonał je naruszajac
    moje prawa.

    pozdrawiam serdecznie
    Rafał