  • Data: 2004-03-08 07:09:35
    Temat: Re: naruszenie dóbr osobistych na stronie www (długie)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <I5U2c.243434$174.57863@news.chello.at>, b3lf3r wrote:
    > Wielkie dzięki za radę....
    > Jak zaznaczyłem na wstępie jako nauczyciel mam prawo do ochrony
    > intelektualnej mojej pracy, więc jakiekolwiek nagrania audio-wizualne i
    > fotografowanie mojej pracy dydaktycznej bez mojej wiedzy i zgody jest

    Naruszyc to on mogł te hipotetyczne prawa autorskie co najwyzej przez
    publikację tych zdjęć. Samo robie zdjęć nie narusza praw autorskich, poza
    tym wybacz, trudno dość sobie wyobrazić aby pojedyńcze zdjęcie twojej
    postaci prowadzącej zajęcia dydaktyczne było już tak oczywistym przejawem
    twórczości. No chyba że byłeś przebrany za jakiś globus lub widać jakiś
    twórczy kawałek twoich wystąpień np. na tablicy czy w innej postaci.

    > naruszeniem praw moich autorskich.
    > Dowcipniś ma oczywiście prawa autorskie do zdjęcia ale wykonał je naruszajac
    > moje prawa.

    Możesz zacytować konkretne artykuły jakie naruszył?

    --
    Marcin