  • Data: 2004-03-10 16:14:58
    Temat: Re: naruszenie dóbr osobistych na stronie www (długie)
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b3lf3r <r...@n...pl> napisał(a):

    > Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak mógłbym ustalić kim jest autor tej
    > strony.

    A, myślałem, że masz jakieś konkretne podejrzenia graniczące z pewnością,

    > Chyba nie chodzi ci o przesłuchiwanie podejrzanych lub tych co moga
    > znać podejrzanych?

    Przesłuchanie nie, przynajmniej nie w sensie procesowym. Po prostu rozmowa
    wychowawcza ;-)

    > Nawet jeśli miałeś to na mysli to nie sądzę żeby takie nauczycielskie
    > sledztwo coś dało... nawet jeśli jeden uczeń doniesie na faktycznego sprawcę
    > to winowajca oczywiście się wszystkiego wyprze.

    Tak jak w sądzie do udowodnienia winy niekoniecznie trzeba, żeby oskarżony
    się przyznał, tak analogicznie w szkole - a niech się wypiera.
    W sądzie decyduje sędzia, w szkole nauczyciel, dyrektor, RP. Jak wiadomo, że
    winny, to wystarczy (naturalnie trzeba mieć absolutną pewność, żeby krzywdy
    nikomu nie zrobić).

    > Dokumenty w postaci logów serwera są silnym argumentem w rozmowie z prawnymi
    > opiekunami ucznia.

    Oczywiście :-)